Argon MO13-2 ongeslagen kampioen!!

15 december, 2019

Zaterdag was alweer de laatste wedstrijd van de najaarscompetitie. Voor de meiden van de MO13-2 stond er een belangrijke uitwedstrijd tegen DSS uit Haarlem op het programma en zoals in de vooruitblik al werd aangegeven zouden de 3 punten mee naar Mijdrecht genomen moeten kunnen worden.

Gelijk vanaf het begin trok Argon ten aanval, maar waar men in eerdere wedstrijden al gauw het net wist te vinden moest er nu door de in grote getalen aanwezige toeschouwers een kleine dertien minuten gewacht worden voordat de bevrijdende 0-1 op het scorebord kwam. Nu was de ban gebroken en hoewel de keepster van de tegenpartij een geweldige wedstrijd aan het spelen was liep Argon daarna met mooie aanvallen en heerlijke schoten uit naar een 0-13 overwinning.

Na het laatste fluitsignaal kon het feest dan eindelijk beginnen want de meiden zijn de competitie geëindigd met een ongeslagen status. Na 9 wedstrijden waarin er 135!! keer is gescoord met maar 7 tegendoelpunten zijn ze de terechte kampioen. Bij terugkomst in Mijdrecht konden de meiden genieten van overheerlijke kampioensfriet aangeboden door Argon.

Kelly, Ilse, Indira, Lindsey, Fadila, Silvie, Sam , Evi en ‘vaste’ scheidsrechter opa bedankt voor de mooie wedstrijden!