Onderhoud grasvelden

12 mei, 2019

De competitie loopt op zijn einde en dan volgt automatisch de periode dat de grasvelden onderhoud nodig hebben om in het nieuwe seizoen weer gebruiksklaar te zijn. De planning van het onderhoud is dusdanig, dat het grastrainingsveld (veld 7) met ingang van maandag 3 juni verboden terrein is, de velden 2, 4, 5 en 6 worden vanaf 17 juni onder handen genomen en zijn dan dus verboden gebied.

De eventueel te spelen wedstrijden in de nacompetitie zijn, als het volgens de planning van de bond afgewerkt kan worden, allemaal klaar op zaterdag 15 juni, dus daar moeten geen problemen mee ontstaan.

Uiteraard vragen we ook dit jaar weer de medewerking van iedereen om de velden niet te belopen/belasten, het zou mooi zijn als de (sociale) controle niet uitsluitend door leden van het bestuur uitgeoefend zou worden. Het gaat tenslotte om onmisbare attributen voor uw eigen hobby, los nog van de kosten die onnadenkend gebruik met zich mee kunnen brengen!