Grote Clubactie SV Argon een groot succes

03 januari, 2020

Op 14 september 2019 ontvingen alle jeugdspelers tot en met 15 jaar van SV Argon een lotenboekje van de Grote Clubactie. Veel actieve leden hebben hun best gedaan om zoveel mogelijk loten te verkopen. Extra leuk dit jaar was dat als er genoeg loten verkocht werden voor de club er een Pannakooi aangeschaft zou worden. Inmiddels kunnen we mededelen dat met de opbrengst van de Grote Club Actie alsmede de spaarcampagne van de Boni eerder dit jaar, het exacte bedrag bij elkaar gespaard is om de Pannakooi te realiseren. Op zeer korte termijn wordt de pannakooi geinstalleerd en kan de jeugd hier vele partijtjes voetbal in spelen.

De drie topverkopers dit jaar zijn:
1. Levi Eindhoven (201 loten)
2. Senne van Schie (174)
3. Twan de Jong (93)
Deze drie jongens mochten een mooi trainingspak van een club naar keuze uitzoeken welke mede aangeboden is door Intersport Twinsport.

Ook de nummers 4 en 5 zijn bedankt met een kleine aanmoedigingsprijs om wellicht volgend jaar in de hoofdprijzen te vallen.
4. Twan Brouwer (79)
5. Thomas Cornellissen (65)

SV Argon bedankt alle kopers en verkopers voor hun enthousiasme en hopen ook volgend jaar op een mooi resultaat.

Met sportieve groet,
Marco en Monique Bakker