Zeer geslaagd ABC event

27 januari, 2020

Vrijdag 24 januari hebben de leden van de Argon Business Club (ABC) weer mogen ervaren hoe bijzonder het lidmaatschap van deze club is. Zij waren uitgenodigd door onze Commissie Commerciële Zaken om samen de wedstrijd FC Utrecht-ADO bij te wonen.

Het door FC Utrecht georganiseerde business arrangement is zeer zeker voor herhaling vatbaar. Over het niveau van de wedstrijd waren de meningen gelijk. Dit gold trouwens ook voor de gastvrijheid. Een prima ontvangst met een drankje en hapje was ons deel en de onderlinge betrokkenheid bij zowel Argon als bij elkaar, al dan niet zakelijk, kwamen meer dan goed uit de verf. Zou dat de reden zijn geweest dat wij laat op de avond het vriendelijke doch dringende verzoek kregen om weer huiswaarts te keren? Gezelligheid kent dus toch zijn tijd.

Mocht u ook interesse hebben in het bijwonen van ABC events laat het ons weten op commercielezaken@svargon.nl of spreek iemand van onze commissie aan. U bent van harte welkom.