E-Sport evenement zeer geslaagd

27 januari, 2020

Op zondag 19 januari is in de kantine van ons clubhuis voor het eerst een FIFA E-Sport toernooi georganiseerd voor onze jeugd. De eerste inschrijvingsronde van 40 deelnemers was binnen no-time volgeboekt, dus kwam er een tweede ronde bij om alle liefhebbers de kans te geven om mee te doen.

Het was dan ook een gezellige drukte in de kantine toen het toernooi ging beginnen en al snel werd er door de toeschouwers volop meegeleefd met de wedstrijden. Uiteraard zoals altijd bij toernooien was er aan het eind ook een klassement en bleken Roy Zwaneveld als eerste en Daniël van der Velden als tweede geëindigd te zijn. De organisatie was zo content met het geheel dat overwogen wordt om volgend seizoen weer een FIFA toernooi plaats te laten vinden in de winterstop.

Dat het een bijzonder evenement was bleek wel uit de aandacht, die de regionale editie van het AD er aan besteed heeft. Argon is meer dan voetbal!

Meer foto's vind je hier.