Triest nieuws

09 mei, 2019

Met een gevoel van volkomen verrassing en groot verdriet moeten we u informeren, dat jongstleden maandag onze vrijwilliger Peter van Gijn op de leeftijd van 56 jaar plots is overleden. Naast zijn passie voor vissen was Peter verzot op voetbal en met name ook op Argon, waar hij binnen kwam toen zijn zoon ging voetballen. Hij heeft als leider van dat team alle categorieën van de jeugd doorlopen, was inmiddels toegetreden tot de commissie veldvoetbal als coördinator van de jongste jeugd, tegenwoordig onderbouw geheten, en was ook de grote animator voor de Club van 100 terwijl de verkoop van de loten van de Grote Club Actie ook onder zijn supervisie werd gerealiseerd. We zullen zijn inzet voor de vereniging op vele vlakken node gaan missen.

Onze gedachten gaan uit naar zijn vrouw Yvonne en kinderen Jorn en Kars, wij wensen hen de sterkte om dit zware verlies te kunnen verwerken.

Informatie over het afscheid vindt u op bijgaande kaart. Op weg naar het afscheid zal de stoet op dinsdagmorgen rond 10:15 het sportpark aandoen, waar eenieder die daar de behoefte toe voelt een laatste groet aan Peter zal kunnen brengen. Iets, wat we u van ganser harte aan willen bevelen.