De Pannakooi is klaar!!

29 februari, 2020

Beloofd is beloofd, de Pannakooi staat op zijn plek en is afgemonteerd en geheel klaar voor gebruik.

Dankzij de inzet van vele Argon jeugdleden is er een mooi bedrag opgehaald via de Grote Clubactie die gehouden werd gedurende de laatste maanden van 2019. Het geldbedrag zou worden besteed aan een heuse Pannakooi waar de technieken van het voetbal op ieder gewenst moment kunnen worden bijgeschaafd.

Met speciale dank aan Just Inspired reclame uit Mijdrecht is de pannakooi “zeer cool” bestickerd met haar eigen reclame uiting maar ook met reclame uitingen van het goede doel “Football makes it happen”.
Meer info: www.justinspired.nl // www.footballmakesithappen.nl

Wij wensen de jeugdleden van Argon veel plezier met deze nieuwe Pannakooi en hopen volgend jaar weer een beroep op jullie verkooptalenten te mogen doen en wie weet is er dan ook weer een mooi bestedingsdoel.