Scheidsrechtersbeleid

08 maart, 2020

Het aanstellen, maar ook bereid vinden, van scheidsrechters voor de diverse wedstrijden bij onze vereniging is een groot punt van aandacht. Onlangs is er een bijeenkomst geweest met enkele betrokkenen en daar is uit voortgekomen, dat Jan Burggraaf zich bezig gaat houden met het uitzetten van de lijnen voor een nieuw op te richten scheidsrechterscommissie.

Dat betekent, dat Jan zich binnenkort gaat bezig houden met het aanstellen van de scheidsrechters, die op dit moment beschikbaar zijn, in de eerste paar weken doet hij dat nog samen met Gerard Konincks die tot nu toe deze taak “erbij” had genomen. Ook wordt in overleg met de KNVB gekeken of er cursussen georganiseerd kunnen worden voor spelleider/assistent/clubscheidsrechter om daarmee de leden/ouders met interesse een handvat te geven en hopelijk daarmee een aantal nieuwe mensen actief te kunnen krijgen om de wedstrijden allemaal soepel te laten verlopen.

Mocht er iemand belangstelling hebben om deel te nemen aan deze nieuw op te zetten scheidsrechterscommissie, die direct onder de afdeling veldvoetbal zal vallen, dan is een mailtje naar scheidsrechters@svargon.nl voldoende, er wordt dan zeker contact opgenomen.