Argon - Rabobank Voetbalquiz: één groot feest!

09 maart, 2020

Beste Deelnemers van de 5de SV Argon – Rabobank Voetbalquiz,

Ontzettend bedankt voor de fantastische avond, vooral dankzij jullie aanwezigheid en enthousiasme was het één groot feest in een volgepakte kantine!!

Onder leiding van de zeer enthousiaste presentatie van Theo Leliveld en Marije Klaassen, die wederom een set van 60 pittige vragen hadden samengesteld, gingen de 71 koppels de strijd aan met elkaar. Theo en Marije wederom ontzettend bedankt voor het opstellen van de vragen en de enthousiaste presentatie van deze avond!!!

In één van de pauzes en als afsluiting werd de avond dit jaar wederom opgeluisterd door de feestzanger Peter Memphis om het dak van onze kantine af te blazen, de foto’s en filmpjes spreken dan ook voor zich.

Winnaar van de Rode Kaart – Gele Kaart spelronde was Wybe Boersma, hij wist na 10 vragen en de benaderingsvraag de gehele kantine weg te spelen!

De winnaar van de ludiekste naam (en meest briljante t-shirt) is het koppel met de naam: “Team Corona” van Marco Linden en Rob de Graaff.

Dan de Top 3 van de einduitslag: Mitch van de Logt en Ricardo van Doorn hebben met 54 punten (van de maximaal te behalen aantal van 60 punten) deze 5de editie van de VoetbalQuiz gewonnen.
Rimmy Kloosterman en Dirk van der Laan wisten de tweede plek te bemachtigen (53 punten) en de mannen van de onderste trede van het erepodium zijn Henk en Bas Boelhouwer (50 punten).

De Rode Lantaarn (samen met 2 boeken) was met 23 punten dit jaar voor Danny van Wijk en Jeffry Linden.

De volledige uitslag kun je hier openen.

Natuurlijk grote dank aan alle vrijwilligers die er voor gezorgd hebben dat deze avond tot in de puntjes verzorgd werd. Zonder deze vrijwilligers ontstaan er geen feesten zoals deze en  zovele andere activiteiten bij SV Argon.

Last but not least, bedankt aan de sponsors: Rabobank Rijn en Veenstromen, Bowling Mijdrecht, Spierbier en Footgolf Nederland.

Er staat inmiddels een mooie foto impressie op onze site. Als er nog mensen zijn met mooie foto's? Mail ze dan even naar voetbalquiz@svargon.nl

Tenslotte: We zoeken voor de 6de editie een nieuwe "kartrekker" voor de voetbalquiz, na 5 jaar vindt Niels het mooi geweest, hij zoekt nieuwe uitdagingen (vrees niet, bij Argon!) en daar gaan jullie snel iets van horen. Lijkt het je wat om dit volgend jaar te doen, stuur dan een mail naar voetbalquiz@svargon.nl of bel 06-51623014, natuurlijk zal je goed op weg geholpen worden met draaiboek en alle details.

Groeten van de Organisatie van de SV Argon Voetbalquiz en hopelijk allemaal tot volgend jaar!