Hoofd Opleidingen vastgelegd

09 maart, 2020

Voor deze belangrijke positie binnen onze vereniging stond al langere tijd een vacature open en het is dan ook een genoegen om te kunnen melden dat deze positie ingevuld is met het aantrekken van de 36-jarige Idris Ateşçi uit Hilversum.

In het dagelijks leven verdient Idris zijn geld als Adviseur Handhaving en Veiligheid bij de VNG in Den Haag, in zijn sportieve carrière is hij bij meerdere clubs actief geweest en heeft hij in 2018 de opleiding UEFA B Youth succesvol afgerond. Momenteel is hij als assistent-trainer verbonden aan de selectie van FC Breukelen terwijl hij ook KNVB scout is bij betaald voetbal organisaties.

Het bestuur hoopt op een succesvolle samenwerking zodat de opleiding van onze jeugd en talenten voor een langere periode naar een hoger niveau getild zal worden.