Update start activiteiten

25 april, 2020

Zoals eerder deze week gemeld mag er vanaf 29 april een voorzichtige start gemaakt worden met trainingen voor de diverse jeugdgroepen.

Hoe simpel deze woorden ook lijken, er gaat een behoorlijke voorbereiding aan vooraf. De gemeente heeft een protocol geschreven, waaraan de verenigingen zich moeten houden, daarnaast werkt de KNVB ook aan een protocol en een aanbod van aangepaste trainingsvormen, die de verenigingen kunnen gaan gebruiken. Dit moet allemaal in een werkbare vorm gegoten worden voor de trainers en vraagt dus enige tijd.

We vragen daarom begrip voor het feit, dat we nog niet met data en feiten kunnen strooien, zodra de gegevens bekend zijn zullen we ze via de website en andere geëigende kanalen publiceren.