De bal rolt weer

08 mei, 2020

Op 15 maart jongstleden werd door de overheid bekend gemaakt dat er, in verband met de verspreiding van het vreselijke Corona virus, niet meer getraind en gesport kon worden. Tragisch nieuws voor alle leden en vrijwilligers die wekelijks op en rondom de Argon velden op een sportieve manier bezig zijn. Het seizoen 2019/2020 leek ten einde.

Gelukkig kwam er eind april toch positief nieuws vanuit de overheid waardoor er onder voorwaarden in ieder geval kon worden getraind door de jeugd tot en met 18 jaar. Bestuur en jeugdcoördinatoren hebben direct de handen ineen geslagen en een plan van aanpak opgemaakt en bij de Gemeente De Ronde Venen neergelegd met als voornaamste doel dat er door de jeugd weer op een verantwoorde manier gevoetbald kon worden.

Gelukkig kwam er snel groen licht vanuit de Gemeente, waardoor afgelopen week de deuren van ons sportcomplex weer open konden gaan en er onder voorwaarden weer getraind kon worden op de kunstgrasvelden. Een fantastisch gezicht om de bal weer te zien rollen en de jeugd weer op een sportieve manier bezig te zien met hun favoriete sport! Het plan is om de aankomende weken volle bak door te gaan en waar mogelijk capaciteit uit te breiden.

Dank voor iedereen binnen Argon die dit mogelijk heeft gemaakt.