Penalty/shoot-out evenement Argon weer succes

29 april, 2019

Met een enthousiaste deelname van 225 kinderen mag de conclusie worden getrokken dat we ook dit jaar kunnen terugzien op een zeer geslaagde editie.
In tegenstelling tot andere jaren was de invulling van het programma gewijzigd. In plaats van penaltyschieten voor alle groepen zijn er dit jaar 2 groepen geweest die shoot-outs hebben genomen. Een wijziging die zeker op prijs werd gesteld gezien de reacties van zowel deelnemers als bezoekers. En niet in de laatste plaats van de keepers van Keeperschool Berkelaar.

Naast het voetbalprogramma was er dit jaar ook ruimte voor de afdeling Basketbal van SV Argon. De organisatie, zijnde de Oranjevereniging Mijdrecht in samenwerking met SV Argon, had het besluit genomen om het evenement wat breder uit te rollen en op deze wijze ook recht te doen aan de omni-verenging SV Argon die binnen de gemeente meer doet dan faciliteren op het gebied van voetbal. Veel kinderen en ouders hebben zich dan ook prima vermaakt tijdens de oefeningen onder deskundige leiding van Bob.

Het spektakel werd dit jaar muzikaal begeleid door DJ Nick. Dat deze man een grote toekomst tegemoet gaat is geen vraagteken meer. De juiste muziek op het juiste moment. Daar gaat het om en Nick verstaat deze kunst.

Dat het evenement wederom geslaagd genoemd kan worden is aan de basis te danken aan de Oranjevereniging en haar sponsors. Daarnaast zeker een vermelding voor alle vrijwilligers binnen Argon die hebben meegeholpen. Om te voorkomen dat er personen worden vergeten een algemeen dankwoord. En zij die hun bijdrage hebben verleend weten dat dit voor hun bestemd is. CHAPEAU!!

Tenslotte een woord van dank aan alle kinderen die aanwezig waren. Wijlen Willy Alberti heeft ooit een liedje (‘de glimlach van een kind”) gezongen dat ook nu weer heel toepasselijk was.

De prijswinnaars dit jaar zijn:
1e prijs Xavi Erkelens / 2e prijs Siem van Dijk / 3e prijs Flore Spek
1e prijs Mickey Verbrugge / 2 prijs Otis Boekhout / 3e prijs Mees Geus
1e prijs Chris Heemskerk / 2e prijs Philip Wolvers / 3e prijs Sem Aarsman
1e prijs Thiago Sedney / 2e prijs Sam Fronik / 3e prijs Marijn de Groot
1e prijs Nick van Scheppingen / 2e prijs Milan Ros / 3e prijs Quinten Bus
1e prijs Stan de Jong / 2e prijs Ayoub / 3e prijs Achraf

Basketbal 012
1e prijs Tijn Zomer / 2e prijs Wouter Zonur / 3e prijs Linde Broszat

Graag tot volgend jaar want geen twijfel over voortzetting van deze traditie.

Organisatie Koningsdag Penaltytoernooi