Triest nieuws

27 juni, 2020

Onze bereikte het droeve bericht dat op woensdag 24 juni ons lid Gerard Cordes op de leeftijd van 76 jaar plotseling is overleden.

Gerard heeft zich binnen onze vereniging vele jaren actief bezig gehouden met onze zondagselectie, waar hij in het begin grensrechter was, waarna hij binnen de groep een van de leiders werd en daarbij niet te beroerd was om chauffeur van de spelersbus te worden, waardoor de kosten van het huren van een bus aanzienlijk verminderden.

Maar ook de rest van de club had zijn aandacht, menige wedstrijd werd op het veld zowel als in de zaal onder zijn leiding gespeeld terwijl hij ook een vaste kracht was als er aan het begin van het seizoen vrijwilligers werden gezocht om de velden van mooie strakke lijnen te voorzien.

De laatste jaren was hij een vaste supporter bij de wedstrijden van zijn kleinkinderen en was dan ook met grote regelmaat op het complex aanwezig. Wij zullen hem missen aan de Hoofdweg!

We wensen zijn kinderen, kleinkinderen en verdere familie de kracht om dit verlies te kunnen dragen.

Op bijgaande kaart vindt u alle informatie over het afscheid.