Seizoensafsluiting

05 juli, 2020

Beste Argonauten,
Het einde van het verlengde en vreemde seizoen is inmiddels bijna een feit. De vrijwilligers van Argon hebben u gemist de afgelopen maanden en willen daarom niets anders dan dat ALLE leden en ouders/verzorgers met een positief en sportief gevoel de vakantie starten. Uiteindelijk is onze mening unaniem en denken wij onze leden het meest blij te maken met simpelweg datgene dat zij het meest gemist hebben: “gewoon lekker voetballen”.

We nodigen jullie graag uit op zaterdag 18 juli 2020 om te komen voetballen bij jouw club:
1. Mini’s t/m JO13/MO13 Mix-toernooi: 09.00 uur - 11.00 uur
2. JO15 t/m JO19 Mix-toernooi: 11.00 uur - 13.00 uur
3. Alle senioren elftallen: 13.00 uur - 15.00 uur
Op 1 of 2 velden een mix-wedstrijd waarbij doorlopend gewisseld mag worden.

Zoals bij elk event tegenwoordig dienen wij te beschikken over een namenlijst van bezoekers. Via onderstaande link kan je de speler/lid en bijbehorende supporter(s) aanmelden. Bij de aanmelding het team invullen van seizoen 2019-2020 dus niet het nieuwe team. Deadline aanmelden uiterlijk zondag 12 juli 2020. Teamindelingen worden zaterdag 18 juli op de dag zelf bekend gemaakt.

AANMELDEN: liefst via https://docs.google.com/forms/d/17n8CdnZwKq-Z6c9RIodDre8-Yl9FJwcFh5g_fRmtvfM/edit of anders door middel van een mail naar toernooi2020@svargon.nl

Om deze dag tot een succes te maken zoeken wij nog enkele enthousiaste vrijwilligers,
aanmelden voor hulp op vrijwilligers@svargon.nl

Hopelijk ben je er ook bij en zie je dit als een voorzichtig samenzijn waarbij we iedereen weer even gezellig zien en spreken. De afgelopen maanden hebben we ons prima aan de richtlijnen gehouden en dat doen we ook deze dag. Met die gedachten gaan we gezamenlijk aan de koffie of proosten we op spoedige betere tijden….

alleen samen krijgen we corona onder controle !!

Huishoudelijke mededeling: Deze dag is mogelijk door de versoepelingen ingaande 1 juli jl. De organisatie houdt zich aan de algemeen bekende RIVM-maatregelen. Alle aanwezigen van ouder dan 18 jaar dienen o.a. de 1,5 meter maatregel in acht te nemen. Betalingen uitsluitend mogelijk via PIN (uitsluitend consumptiemunten, te verkrijgen in de buitenbar), Kleedkamers en kantine blijven gesloten. Toiletten beschikbaar uitsluitend in de portocabines. Buitenbar geopend met een beperkt assortiment zoals drinken en broodjes worst/hamburgers. Muziek aanwezig als achtergrond. De organisatie behoud zich het recht mensen met afwijkend gedrag te verwijderen van het Argon terrein. Het toernooi heeft een besloten karakter waarbij aanmelding vooraf noodzakelijk.