Kleedkamergebruik /UPDATE

04 september, 2020

Er is met ingang van heden een wijziging doorgevoerd in het systeem van kleedkamergebruik. Tot nu toe moest een begeleider van een team zich in de bestuurskamer melden om daar tegen betaling van een borg een sleutel voor de kleedkamer te kunnen krijgen. Het uitreiken van de sleutels en het bijhouden van inleveren, terugbetalen borg dan wel het achter personen aan moeten lopen om de sleutel terug te krijgen was een aanslag op de inzet van diverse vrijwilligers en dat is in de huidige Corona tijd een vervelende extra belasting.. Daarom is besloten dat sleutels voor de kleedkamers niet meer uitgereikt zullen worden.

De kleedkamers zijn gewoon ter beschikking, iedereen kan op de website bij het programma, op de schermen op het complex maar ook in de Voetbal.nl app bij zijn eigen wedstrijd zien welke kleedkamer hen is toebedeeld.

Het was altijd al een slecht idee om spullen van waarde mee te nemen naar een sportcomplex en helemaal om dat dan ook nog eens achter te laten in een kleedkamer, nu zal iedereen begrijpen dat het zinvol is om spullen van waarde af te geven aan een begeleider van het team.

Aan het gebruik van de kleedkamers verandert dus niets, men kan zich omkleden en douchen zoals men dat gewend is, in de huidige tijd echter wel met inachtneming van het heersende protocol!

Zodra de situatie rondom het Corona virus normaliseert en het weer mogelijk is om vrijelijk te bewegen, zal deze maatregel opnieuw worden bezien, hopelijk zijn er dan voldoende vrijwilligers bereid om ervoor te zorgen dat deze situatie weer naar het oude normaal wordt omgedraaid. Er hebben zich inmiddels al enkele mensen aangemeld om in die omstandigheden aan te sluiten.