Grote Club Actie 2020

11 september, 2020

SV Argon gaat verantwoord loten verkopen voor een bijdrage voor jeugdactiviteiten tijdens het “Argon 50 jaar” jubileum medio 2021

Zaterdag 19 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie 2020. Ruim 260.000 lotenverkopers van meer dan 5.000 verenigingen in heel Nederland gaan aan de slag om extra inkomsten te werven voor hun club. En natuurlijk gebeurt dat ook bij Argon. De leden zetten zich dit jaar in voor jeugdactiviteiten tijdens het jubileum jaar in 2021.

Verantwoord loten verkopen
De leden van SV Argon zullen op een verantwoorde manier loten gaan verkopen, die veilig is voor zowel de verkopers als de kopers. Kopers kunnen heel gemakkelijk door een persoonlijke QR-code (die alle leden ontvangen) te scannen via de mobiele telefoon loten kopen. De koop is zodoende veilig en volledig corona-proof .
Het verkopen van loten via het bekende verkoopboekje blijft ook dit jaar bestaan. Wij laten de keuze aan u als ouder/verzorger welke manier van verkopen u op dit moment passend vindt.
Meer informatie over verantwoord loten (ver)kopen tijdens de Grote Clubactie 2020 is te vinden op clubactie.nl

Extra inkomsten nodig
Onze leden zetten zich dit jaar in om extra geld op te halen voor jeugdactiviteiten tijdens het jubileumjaar 2021. De jeugd is de toekomst en aankomend jaar willen we graag iets extra’s doen tijdens het 50-jarige jubileum van onze vereniging. We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Jaarlijks doen ruim 5.000 verenigingen mee met de Grote Clubactie en in totaal halen zij zo’n € 9 miljoen op voor het Nederlandse verenigingsleven. Groot, klein, sport of cultuur, alle soorten verenigingen kunnen extra geld ophalen door loten te verkopen. Een lot kost €3,00 waarvan 80% (dus € 2,40 per lot) direct naar de clubkas gaat.

Vorig jaar lukte het ons om maar liefst €4.000,- op te halen. Met de opbrengst realiseerden de verkopers het beoogde doel “een pannakooi voor de jeugd op het Argon terrein”.

De trekking van de Grote Clubactie 2020 vindt plaats op woensdag 9 december. Vanaf donderdag 10 december vind je de trekkingsuitslag op clubactie.nl

Binnenkort ontvangen jullie meer info via een email en via je leider. Mocht je toch al vragen hebben stuur dan even een mailtje naar groteclubactie@svargon.nl

Voor meer informatie kun je ook bijgaande bestanden bekijken.