Lotenverkoop gestart!

19 september, 2020

Vandaag is de verkoop van de loten van de Grote Club Actie van start gegaan. Zoals u mogelijk weet komt een groot deel van het aankoopbedrag van een lot ten goede aan de vereniging en willen we dat geld inzetten voor het organiseren van leuke evenementen voor de jeugd bij ons vijftig jarig bestaan volgend jaar.
Naast de gewone loten kunnen er ook Superloten aangeschaft worden en mogelijk is dat voor u of het bedrijf waar u werkzaam bent een mooie kans om de club te steunen. Als u precies wilt zien hoe dat in zijn werk gaat, moet u deze link even aanklikken. En als u denkt: “Dat doen we” dan kunt u via deze link dat lot meteen gaan bestellen. We hopen, dat alle lotenverkopers er in slagen, om de gewone loten te verkopen en het zou prachtig zijn als er ook nog enkele Superloten aan de man gebracht kunnen worden. Uw steun wordt zeer gewaardeerd!!