Ook SV Argon doet dit jaar weer mee met Rabo ClubSupport

27 september, 2020

Na een mooi resultaat in 2019 doet onze vereniging ook dit jaar weer mee met de Rabo ClubSupport actie. Dit om in aanmerking te komen voor een financiële bijdrage van de Rabobank.

U kunt ons als U lid bent van de Rabobank helpen door in de periode 5 oktober tot en met 25 oktober op onze vereniging te stemmen. Stemmen die worden vertaald in een zo hoog mogelijk geldbedrag dat wij ten goede laten komen aan de verduurzaming van ons sportcomplex (denk aan ledverlichting, isoleren van leidingen, warmtepompen en andere energiebesparende zaken).

Daarnaast dient ons complex in verband met Corona zo veilig en gezond mogelijk te zijn/blijven. Ontwikkelingen en gevolgen die onze vereniging heel veel geld kosten. Daarom is uw stem goud (geld) waard!

Kijk voor aanvullende informatie op www.rabobank.nl/clubsupport en breng vanaf 5 oktober via de app uw stem uit.

SV Argon dankt de Rabobank voor het initiatief om clubs en verenigingen op deze wijze te steunen.