Felicitaties voor trainer Ludo Pistorius

28 september, 2020

De wedstrijd tussen Argon en Nootdorp was voor onze trainer tevens de afsluiting van zijn cursus UEFA A bij de KNVB, een cursus die vanwege de eerste golf van het virus niet in het vorige seizoen kon worden afgesloten zoals eerst gepland.

Vorige week donderdag was er een training die als examenopgave behandeld werd, zaterdag was er tijdens de wedstrijd een docent aanwezig die alles rond en tijdens de wedstrijd aan een inspectie onderwierp. Resultaat van dit alles was, dat Ludo het felbegeerde papiertje te pakken heeft.

Dat bij onze club groot vertrouwen was in een goede afloop, bleek wel uit het feit dat hij was aangenomen nog voor hij de benodigde papieren had, maar dit vertrouwen is door Ludo dus volledig bewaarheid! Onze welgemeende felicitaties gaan naar hem uit, samen op naar mooie tijden!