Halve finale beker voor JO19-2

16 april, 2019

Woensdagavond kunt u aan de Hoofdweg getuige zijn van een toch wel opvallende wedstrijd van onze JO19-2. In de halve finale van het bekertoernooi nemen zij het op tegen de JO19-1 van Koninklijke HFC, terwijl de andere halve finale zal gaan tussen de JO19-1 teams van AFC en Zeeburgia.

Het opvallende hierbij is, dat onze JO19-2 uitkomt in de Hoofdklasse en de andere drie teams allen spelen in de 2e Divisie! Het is dus een heel exclusief gezelschap waar onze jongens zich tussen hebben weten te nestelen via een route die hen voerde langs Hillegom JO19-1 en Legmeervogels JO19-2 in de poulefase, waarna in de diverse rondes SO Soest JO19-1, Buitenveldert JO19-1, Maarssen JO19-1 en Kampong JO19-1 hun meerdere in onze jongens moesten erkennen.

Een mooie reis dus, maar de finale is zeker nog niet bereikt. Kon. HFC staat in de 2e divisie in de middenmoot, maar dat is natuurlijk nog altijd aanzienlijk hoger dan middenmootpositie van onze JO19-2 in de Hoofdklasse, het scheelt tenslotte een aantal niveaus. Duidelijk dus, dat onze jongens uw aanmoedigingen heel goed kunnen gebruiken, we hopen dat ze die noodzakelijke steun ook mogen ondervinden!

Vanwege deze wedstrijd zal veld 1 vanaf 19:00 uur niet beschikbaar zijn voor de reguliere trainingen en zal in overleg uitgeweken moeten worden naar veld 3 of 7.