Mooie opbrengst Rabo ClubSupport

11 november, 2020

Met Rabo ClubSupport biedt de Rabobank financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. De oproep via onze website om zoveel mogelijk leden van de bank op onze vereniging te laten stemmen heeft geresulteerd in een zeer mooie opbrengst.

Met het bedrag van € 1.428,57 kan er verder invulling gegeven aan het bestedingsdoel, namelijk de verdere verduurzaming van ons sportcomplex alsmede het nemen van alle veiligheidsmaatregelen in het kader van Corona.

Een woord van dank aan iedereen voor het stemmen op onze vereniging en uiteraard de Rabobank voor het initiatief.

Op de foto ziet u in het midden Ger Raadschelders (ons bestuurslid Accommodatie) die geflankeerd wordt door Marco Bakker (links) en Peter Schoonderwoerd van de Commissie Commerciële Zaken die de symbolische cheque inmiddels in ontvangst hebben genomen.