Prijswinnaars Grote Clubactie in het zonnetje gezet

10 december, 2020

Op de dag dat de landelijke trekking plaats heeft gevonden voor alle kopers van grote clubactie loten, ontvingen de 3 top-verkopers van SV Argon uit handen van voorzitter Ton Goedemoed hun welverdiende prijs. Zij mochten kiezen voor een trainingspak van de club van hun keuze, uiteindelijk kozen ze allemaal voor het trainingspak van Oranje want dat is natuurlijk het hoogst haalbare doel voor een sporter.

Dit jaar waren er 3 leeftijdscategorieën waarin de Argonauten konden strijden voor de eerste prijs: “Beste verkoper 2020”
Winnaar categorie mini’s-JO7: Orlando Jong
Winnaar categorie JO8-JO11: Twan Brouwer
Winnaar JO11-JO15+MO13: Levi Eindhoven

Nieuw dit jaar was de stimuleringsprijs om als team gemiddeld 24 loten per persoon te verkopen. Drie teams kunnen rekenen op een gezellig teamuitje naar Funmania in Aalsmeer. De teamwinnaars zijn: JO9-1, JO10-1 en de JO12-1.

Totaal werden er 2320 loten verkocht met een eindstand van €5568,-. Met dit bedrag kan Argon extra uitpakken met de jubileum jeugd-festiviteiten gedurende het jubileumseizoen 2021-2022.

Hopelijk zijn de Argonauten ook volgend jaar weer net zo enthousiast met verkopen en wie weet ben jij straks ook wel een topverkoper die in de prijzen valt.

Trekking 9 december, uitslag trekking 10 december…….. alle kopers heel veel geluk gewenst.
Bedankt voor uw aankoop .