Half januari besluit over vorm hervatting competities

17 december, 2020

Helaas liggen de competities in het amateurvoetbal voorlopig nog stil. Op dit moment is het nog onduidelijk wanneer er weer gestart kan worden. Half januari volgt er een besluit over de vorm waarin de competities worden hervat. Omdat er in ieder geval de komende weken niet gevoetbald wordt, worden er in december ook nog geen indelingen voor de jeugd gepubliceerd.

Wanneer we weer gaan voetballen, moeten er veel wedstrijden opnieuw worden ingepland. Daardoor is vanaf 23 november de weergave van de uitslagen en het wedstrijdprogramma in Sportlink Club en/of Voetbal.nl geblokkeerd. Hierdoor is voorkomen dat de clubs zijn overspoeld met onnodige automatische mailberichten en pushmeldingen. De actuele wedstrijdplanning wordt weer zo spoedig mogelijk zichtbaar gemaakt als bekend is wanneer de competities worden hervat.