Triest nieuws

06 januari, 2021

Helaas moeten wij u informeren dat op Nieuwjaarsdag Pieter van Diemen op 76-jarige leeftijd toch nog plotseling is overleden. Pieter, die via zijn voetballende zoons Patrick en Vincent met onze club verbonden raakte heeft zich vele jaren, veelal op de achtergrond, bezig gehouden met allerlei zaken binnen het technische beleid van onze jeugdafdeling, waarbij hij onder andere ook de contactman was binnen de samenwerking met FC Utrecht en de talentendagen die met die club werden georganiseerd.

Vanwege afnemende gezondheid kwam hij de laatste jaren steeds minder vaak op ons complex, binnen de organisatie werd zijn inbreng gemist.

We wensen zijn vrouw Lenny, kinderen met hun partners en kleinkinderen de kracht om dit ongetwijfeld grote verlies te kunnen verwerken.

Informatie over het afscheid vindt u op bijgaande kaart.