Van de voorzitter

27 januari, 2021

Beste Argonauten,

In ons jubileumjaar ondergaat de club een ontwikkeling die zijn weerga in zijn vijftig jarig bestaan niet heeft gekend.

De laatste 10 jaar waarin ik het voorrecht heb uw voorzitter te zijn hebben wij, inherent aan het voetbaljargon, tumultueuze momenten doorgemaakt die wij met vereende krachten en competentie wisten te doorstaan. Nu bevinden wij ons in een meervoudige pandemie situatie waar wij geen grip op hebben en die voor de club sportief gezien desastreuze gevolgen heeft.

Het is zeker niet eenvoudig om de moed er in te houden, ergo je wordt er chagrijnig van. Binnen de toegestane maatregelen doen wij er alles aan om het balletje nog te kunnen laten rollen; helaas is dit tot op heden alleen voor onze jeugdleden weggelegd. Voor Argon rest ons niets anders dan: de tanden op elkaar en de ellende nemen voor wat het is. Hulde aan alle vrijwilligers, leden, ouders en sponsoren die bijdragen om hier met elkaar uit te komen.

Ondanks alle ongemakken gaat de voorbereiding voor het komende seizoen gewoon door. Wij hadden u graag op de ALV van j.l. november hierover gedetailleerd willen informeren, echter liet het virus dat helaas niet toe. Wij verwachten op dit moment de ALV voor eind april te kunnen houden.

De speciaal voor ons jubileumjaar gekozen lustrumcommissie heeft een update gemaakt van de activiteiten. Gezien de onzekere toekomst hebben ze besloten enkele activiteiten op het veld die voor juni gepland staan tot nader order uit te stellen. Dit betreft de Ronde Venen Cup toernooi en het jubileumtoernooi van Argon.

Het officiële startsein van de festiviteiten is vooralsnog gepland op vrijdag 11 juni dit jaar. Heeft u een suggestie/idee voor een ludieke kick-off dan kunt u dit mailen naar jubileum50@svargon.nl

Namens het bestuur wensen wij u en de uwen heel veel sterkte en kracht toe om deze krachtmeting te doorstaan en hopen we uiteraard dat u allen gezond blijft!.

Met sportieve groet,

Ton Goedemoed