Gebruik Voetbal.nl app

09 april, 2019

Veel van onze leden hebben inmiddels de app van Voetbal.nl op hun smartphone geïnstalleerd om op die manier op de hoogte te blijven van allerhande informatie omtrent hun team/competitie.

Omdat we als vereniging binnenkort over gaan op het systeem van SportLink om het wedstrijdprogramma op de website te tonen, hebben we een pakket aangeschaft waarbij ook de mogelijkheid zit om via de Voetbal.nl app te communiceren met de leden. Dat kan gaan over vele zaken: aankondigen van een ledenvergadering, een bingo avond melden maar ook binnen het team checken of het vervoer geregeld is of wat dies meer zij.
Voorwaarde hiervoor is natuurlijk wel, dat een ieder die app op zijn telefoon heeft en het blijkt, dat daar toch nog wel veel te winnen valt. Het verzoek is dan ook, om deze app te installeren als u dat nog niet gedaan heeft. Omdat u zich eenmalig moet registreren met gebruik van het mailadres, dat in Sportlink genoteerd staat, is dat menteen een goede gelegenheid om even te checken of alles wel correct in de administratie verwerkt staat.
Mogelijk heeft u een nieuw mailadres nog niet doorgegeven of staat nog het mailadres van een ouder bij een speler genoteerd, die inmiddels een eigen account heeft, het zijn zomaar voorbeelden van wat mogelijk bijgewerkt moet worden. Een simpel mailtje naar ledenadministratie@svargon.nl zorgt er dan voor, dat alles weer volledig up to date is.

Hierbij dan ook het verzoek aan de leiders van de jeugdteams om de spelers en ouders er attent op te maken dat de club ook via die app wil gaan communiceren, zodat zoveel mogelijk leden ook daadwerkelijk actie ondernemen.

Bij het installeren van de app kunt u uw eigen privacy niveau bepalen. Standaard wordt het niveau ingezet op “afgeschermd” met als gevolg dat de naam van de gebruiker nergens zichtbaar wordt. U kunt ook uitsluitend met naam getoond worden of, als u dat wilt, ook met uw eigen foto. Voor het meest functionele gebruik is het niveau “afgeschermd’ niet het handigste, maar het is uw eigen vrije keuze om dat niveau toch te kiezen. We hopen dat velen van u kiezen voor minimaal “beperkt” (wel naam, geen foto) zodat we op een goede manier gebruik kunnen maken van de mogelijkheden van het programma.

Als u de app al gebruikt, wilt u dan ook kijken of u de instelling op het door u gewenste niveau hebt ingesteld?