Er gaat gevoetbald worden!

01 juni, 2021

Na een periode van meerdere maanden waarin alle liefhebbers op een houtje hebben moeten bijten om de vrije zaterdag door te komen is er vanwege de aangekondigde versoepelingen van het coronabeleid nu de kans om wedstrijden te spelen tegen andere verenigingen. Uiteraard met beperkingen, de vrijheid is er alleen voor de jeugd tot en met 18 jaar, de rest van de voetballers moeten het helaas nog met onderlinge potjes doen. Daar wordt trouwens volop gebruikt van gemaakt, dus dat tekent de interesse van de Argonauten.

Maar met ingang van zaterdag is de pagina met het wedstrijdprogramma dus weer gevuld met wedstrijden om de Regiocup, een vreugdevolle aanblik. Natuurlijk is het zo, dat normaal gesproken in juni niet meer gevoetbald wordt, maar in de huidige situatie is iedereen waarschijnlijk heel erg blij dat het seizoen verlengd wordt.

We hopen, dat allen zich deze vier weekenden dan ook zullen inzetten om een en ander soepel te laten verlopen, er kan best wat roest in de lagers gekomen zijn. Dus als er iets niet helemaal naar het zin genoteerd staat, ga dan even in overleg om het op te lossen en accepteer het als het niet helemaal naar eigen wens opgelost kan worden. We zullen allemaal weer even warm moeten lopen en dan is een maand zomaar voorbij, hopelijk zal de vanouds bekende teamgeest binnen de club weer bloeien en wordt het een opmaat naar een heerlijk seizoen 2021/2022!

Alle informatie over de wedstrijden vind je niet alleen hier op de website, maar uiteraard ook in de Voetbal.nl app. Het is dan ook aan te raden, om deze app op de smartphone te installeren. Velen hebben dat inmiddels al gedaan, maar het is zeker dat ook nog tientallen nog niet gebruik maken van deze service. Het is echt een aanrader, voor jeugd zowel als voor de senioren. Doen, het is de snelste manier om informatie over jouw wedstrijd dan wel van uw kind binnen handbereik te hebben.