Start activiteiten Argon 50 jaar

20 juni, 2021

Zaterdagmiddag is het startsein gegeven aan de activiteiten, die we dit jaar rondom het 50 jarig bestaan van onze vereniging zullen gaan organiseren.

Voor aanvang van de sportdag voor de jeugd werd bij de entree van het sportpark onder het toeziend oog van vele aanwezigen de speciale jubileumvlag gehesen, niet nadat Marco Bakker namens de jubileumcommissie en voorzitter Ton Goedemoed namens de vereniging de passende woorden werden gesproken.

De vlag werd gehesen door de voorzitter en enkele jeugdleden, die daarna werden verblijd met een exemplaar van de speciale jubileumhanddoek, een uniek exemplaar dat door iedere Argonaut is te bestellen. Een collectors item dat je als echte Argonaut natuurlijk niet kunt missen, je kunt hem eventueel ook bestellen met je eigen naam en rugnummer, hoe mooi wil je het hebben! Voor het plaatsen van een bestelling: klik hier.