Zaterdag seniorentoernooi

24 juni, 2021

Zaterdagmiddag zullen de senioren van de vereniging het seizoen gaan afsluiten met een onderling toernooi. Veel teams hebben zich daarvoor aangemeld, om tot een even aantal te komen zal ook JO19-2 deelnemen.

De poule indeling is als volgt

Poule A Kleedkamer Poule B Kleedkamer
Argon 1 10 Argon 2 2
Argon 4 4 Argon 3 3
Argon 6 6 Argon 5 5
Argon 9 9 Argon 10 7
Argon JO19-2 1 Argon 11 8

De wedstrijden duren 1 x 20 minuten, het programma is als volgt:

Tijd Veld 1   Veld 2   Veld 3
13:00 Argon 4 Argon JO19 Argon 3 Argon 11 Argon 6 Argon 9
13:25 Argon 2 Argon 11 Argon 1 Argon 6 Argon 5 Argon 10
13:50 Argon 9 Argon JO19 Argon 1 Argon 4 Argon 3 Argon 5
14:15 Argon 6 Argon JO19 Argon 2 Argon 3 Argon 10 Argon 11
14:40 Argon 4 Argon 9 Argon 5 Argon 2
15:05 Argon 6 Argon 4 Argon 3 Argon 10 Argon 1 Argon JO19
15:30 Argon 2 Argon 10 Argon 1 Argon 9 Argon 5 Argon 11
15:55 nr. 3 poule A nr. 3 poule B nr. 4 poule A nr. 4 poule B nr. 5 poule A nr. 5 poule B
16:20 nr. 1 poule A nr. 1 poule B nr. 2 poule A nr. 2 poule B

Programma:
Er zijn 10 deelnemende teams welke we hebben ingedeeld in 2 poules. Na de poulefase zullen de nummers 1 van poule A en B tegen elkaar spelen, de nummers twee van poule A en B tegen elkaar etc. Het is aannemelijk dat er krachtsverschil tussen teams zit, zie deze middag vooral als leuke afsluiter van een verder waardeloos voetbalseizoen.
We willen iedereen vragen op tijd op het speelveld aanwezig te zijn zodat we ons aan het schema kunnen houden.
Dit toernooi betreft een onderling toernooi waaraan deelgenomen wordt door Argon- leden seizoen 2020-2021, maar niet leden zijn uiteraard welkom voor een biertje!

Kleding:
Alle deelnemende teams spelen uiteraard normaliter in het blauw. We willen ieder team vragen een alternatieve kleur shirt mee te nemen. Denk hierbij aan een standaard wit t- shirt of in Oranje. Elk team heeft zo dus 2 kleuropties waardoor we deze uit elkaar kunnen houden. Het 'uitspelende' team in het programma zorgt ervoor dat ze in een andere kleur dan blauw spelen, het 'thuisteam' speelt in blauw.

Scheidsrechters:
We zijn op zoek naar enthousiastelingen, maar gezien het korte tijdsbestek waarin we e.e.a. opzetten kan het zijn dat het niet lukt om voor alle wedstrijden scheidsrechters te vinden. In dat geval levert een team dat op dat moment niet speelt een scheidsrechter aan. Bespreek dit s.v.p. vooraf en neem een fluitje mee. I.v.m. corona kunnen we deze niet beschikbaar stellen.
Dit is een vriendschappelijk toernooi, dus maak het de armitrage vooral niet te moeilijk.

Ballen
Het team dat als eerste genoemd staat op het programma zorgt voor een wedstrijdbal.

Horeca
We zijn blij dat er voldoende vrijwilligers zijn gevonden om de buitenbar te kunnen openen. Van 12 tot 18.00 uur is de buitenbar open en zullen er hamburgers gebakken worden. Zoals gebruikelijk tijdens voetbalwedstrijden willen wij spelers die nog moeten spelen verzoeken geen alcohol te nuttigen. Neem hierin met je team de verantwoordelijkheid.

Corona
Gelukkig kunnen we vanaf zaterdag weer een aantal coronamaatregelen wegstrepen. Corona is er natuurlijk nog wel en we willen iedereen vragen zich te houden aan de nog geldende regels. Denk aan de vrijwilligers van de club die dit evenement mede mogelijk maken en volg eventuele instructies op. Hou je dus in ieder geval aan de 1,5 meter maatregel en kleed je om in groepjes. De kleedkamers zijn beschikbaar, indeling zie hierboven bij poule-indeling.

Wij kijken uit naar een leuke middag en misschien wel het begin van een mooie traditie!