Smakelijke dank

27 juni, 2021

Jongstleden zaterdag werd het vreemde seizoen 2020-2021 afgesloten met de laatste wedstrijden in de Regiocup en een onderling toernooi voor de senioren.

Het bestuur vond dit een mooie gelegenheid om op deze dag de mensen te bedanken, die er aan mee hebben gewerkt dat in de achter ons liggende maanden de jeugdteams hebben kunnen trainen en onderlinge wedstrijden hebben kunnen spelen.

Dit initiatief, met ondersteuning van de Hema Mijdrecht en Menhir Vastgoed, leidde er toe, dat rond het middaguur een mooi aantal van de genodigden acte de présence gaf en uit handen van voorzitter Ton Goedemoed en Paul Reurings jr. van de Hema een smakelijke traktatie overhandigd kregen, samen met woorden van dank. De ontvangers van deze waardering stelden het gebaar zeer op prijs!