Update opening festiviteiten 50 jarig jubileum

28 augustus, 2021

In het kader van het 50-jarig bestaan van SV Argon zal als start van het feestelijke jubileumjaar op zaterdag 4 september afgetrapt worden met een herhaling van het hoogtepunt uit de Argon historie, “het behalen van het algehele landskampioenschap voor amateurs in seizoen 2006-2007 ”.

Op deze dag zullen de teams van (oud) Argon en (oud) IJsselmeervogels elkaar opnieuw treffen op ons hoofdveld, aanvang van deze wedstrijd is 18:45 uur.

Na de wedstrijd zal er bij de buitenbar, binnen de mogelijkheden en rekening houdende met de Covid-19 maatregelen, in een gezellige ambiance worden nagepraat.

U bent uiteraard als (ex)Argonaut / lid / sponsor / ouder / vrijwilliger en geïnteresseerde van harte welkom op zaterdag 4 september tussen 17.00 uur en 00.00 uur op het sportcomplex aan de Hoofdweg in Mijdrecht.

Met sportieve groet,

Jubileum commissie Argon 50 jaar

Voor info: Peter Schoonderwoerd en/of Marco Bakker via jubileum50@svargon.nl

Huishoudelijke mededelingen :

Let op: Dit evenement heeft een besloten karakter waarbij een Covid-19 toegangscontrole geldt. Daarnaast geldt er een (huidige Covid-19 regelgeving) gelimiteerd aantal bezoekers van 750 dus Vol=Vol

• Om toegang te krijgen tot het sportpark wordt iedereen verzocht om 16.45 uur het terrein te verlaten. Van 17.00 uur - 00.00 uur is het Argon terrein een evenemententerrein waarbij de 1.5 meter regel kan worden opgeheven als iedereen corona-proof opnieuw het terrein betreedt via de entree van het hoofdveld. De toegang is GRATIS
  • Onze Security medewerkers verlenen u toegang tot het Argon terrein indien;
  1. U uw corona QR code i.c.m. met een geldig identiteitsbewijs kan tonen. Uw QR code zal op echtheid worden gescand.
  2. U uw gele boekje of vaccinatiebewijs i.c.m. met uw geldige identiteitsbewijs kan tonen. Uw documenten zullen worden gecheckt.
  3. U uw recente PCR- test of Antigeentest met negatieve uitslag schriftelijk of via uw mobiel kan tonen i.c.m. een geldig identiteitsbewijs.. Uw documenten zullen worden gecheckt. (Voor het maken van een Covid-19 test afspraak verwijzen we u graag door naar de website; www.testenvoortoegang.org . Deze test is gratis maar natuurlijk staat het u vrij te kiezen voor een test aanbieder naar keuze.)
  4. Kinderen onder de 13 jaar hebben vrije doorgang zonder covid-19 toegangs maatregelen.
  5. Indien u nog binnen het maximum van 750 bezoekers valt.
  • De kantine is gesloten. Onder de huidige corona voorwaarden kan hiervoor geen vergunning afgegeven worden. Alle activiteiten vinden op het buitenterrein plaats.
  • De damestoiletten bevinden zich in de hal van de kantine/bestuur ruimte
  • De herentoiletten bevinden zich bij de kleedkamers in het bijgebouw.
  • Genodigden voor dit jubileum event hebben een aparte ruimte toegewezen gekregen bij de buitenbar tussen 17.00 uur-21.30 uur. De genodigden ontvangen een polsbandje. Het is niet toegestaan zonder polsbandje deze locatie te betreden gedurende bovenstaand tijdvak.
  • Vuurwerk op of rond het hoofdveld is verboden.
  • Consumpties worden uitsluitend met consumptie-munten van 1 of 2 euro afgerekend. Er zijn 2 verkooppunten.
  • Muntenverkoop is door middel van de PIN, echter contant geld meenemen i.v.m. eventuele PIN-storingen is wenselijk.
  • Op ons buitenterrein bevindt zich een snack-kar waar u tot 22.00 uur terecht kunt voor patat en/of een snack.
  • Om 00.00 uur hebben alle bezoekers het Argon terrein verlaten i.v.m. einde evenementen vergunning

De vergunning is verleend met vertrouwen in de organisatie en de bezoekers. We gaan er een gezellig evenement van maken.

Kijk voor de actuele covid-19 regelgeving voor dit evenement op www.svargon.nl of www.rijksoverheid.nl