Speurtocht Onder 10 en Onder 11

28 augustus, 2021

Vrijdag 17 september is het zover. Dan is het weer tijd voor de officiële seizoensopening van de jeugd O10 en O11. Ook dit jaar organiseert de Evenementencommissie de vrijdag voorafgaand aan één van de eerste wedstrijden de traditionele speurtocht.

Het is de bedoeling dat alle teams uiterlijk 18.30 uur onderaan de trap bij Argon verzamelen. Elk team dient zelf voor twee begeleiders te zorgen. Deze begeleiders melden zich om 18:15 uur in de bestuurskamer alwaar een korte uitleg volgt. Alle deelnemers krijgen tijdens de speurtocht iets te drinken en te snoepen.

In een afgebakend gebied gaan de groepen een vragenlijst beantwoorden en op zoek naar extra vragen en letters. Van deze letters wordt door de kinderen een woord gevormd.
Rond 20.15 uur worden alle teams terug verwacht bij Argon. Hier gaan de teams met de ontvangen letters een woord proberen te maken. De ingevulde vragenlijst en het gevormde woord levert de leider in bij een van de leden van de Evenementencommissie.

De kinderen kunnen om 20.30 uur worden opgehaald door de ouder(s). De Evenementencommissie kijkt alles na en op zaterdagochtend 18 september is de uitslag bij de ingang naast de kleedkamers terug te vinden. Prijswinnaars kunnen hun prijs dan ophalen in de bestuurskamer.

Aangezien het hier de officiële seizoensopening betreft rekenen wij op ieders aanwezigheid!

Tot vrijdag 17 september!
De Evenementencommissie