Hallo teammanagers/leiders

31 augustus, 2021

Zaterdag gaat het gebeuren, we gaan voor het eerst in lange tijd weer voetballen in competitieverband.

Dat betekent dus, dat er rondom de wedstrijden zaken geregeld moeten worden zoals het afhandelen van het wedstrijdformulier. Mogelijk ben je daar al heel bedreven in, maar het is ook heel goed mogelijk dat je helemaal nieuw bent omdat je nu net bent aangesloten bij de club. Wel mooi, dat je dan meteen bereid bent gevonden om je steentje bij te dragen, bij voorbaat hartelijk dank daarvoor!

Om je wegwijs te maken omtrent het invullen van dit digitale formulier dan wel het roest even weg te schrapen als je al eerder er mee hebt gewerkt, is er een instructievideo van SportLink die we hierbij graag met je willen delen. Klik op deze link, kijk er even op je gemak naar, dan ben je zaterdag alvast op de hoogte als het ingevuld moet worden.