Themabijeenkomst FC Utrecht

02 september, 2021

Ook in seizoen 2021/2022 organiseert onze partnerclub FC Utrecht diverse themabijeenkomsten. Vanwege de coronamaatregelen die nog steeds van kracht zijn, zullen een aantal van deze themabijeenkomsten online worden gehouden in de vorm van een webinar. Daarnaast zijn er ook themabijeenkomsten die wel plaatsvinden op locatie.

Graag maken we jullie attent op de volgende themabijeenkomst:

Stiekem leren met als host Nathan Wiener
Wil jij de coach zijn die zijn spelers zelf laat ontdekken en die niet constant voorzegt wat de speler/speelster moet doen? Meld je dan aan voor deze webinar! Nathan gaat in op welke vormen van stiekem leren er zijn en hoe je dat toepast in de praktijk. Nathan gaat in op de visie van waaruit FC Utrecht haar spelers traint en welke coaching daarbij hoort. Geschikt voor coaches van alle leeftijden! Nieuwsgierig? Geef je snel op!

Datum: 17 september
Aanvang: 20.00 uur
Eindtijd: 21.00 uur
Locatie: Online via Teams en live op het stadion Galgenwaard