Advertorial : Gebroeders van Schaik Grond- en Sloopwerk

08 september, 2021

Dat onze vereniging niet kan voortbestaan zonder haar sponsors is inmiddels een bekend gegeven. Er zijn sponsors die onze vereniging steunen met een financiële bijdrage maar daarnaast zijn er ook tal van sponsors die “iets in natura” doen. En zo’n sponsor is  Gebroeders van Schaik Grond- en Sloopwerk in Wilnis.

Een lokale sponsor die al jaren onze vrijwilligers van de kantine voorziet van schitterende kleding waardoor onze vereniging ook op dit gebied een uitstraling heeft waar menigeen jaloers op is. In ons jubileumjaar hebben zij gemeend om naast de vrijwilligers van de kantine ook de vrijwilligers van de jubileumcommissie te voorzien van deze kleding. Een prachtig initiatief waarbij ook onze nieuwe lokale sponsor Spierbier uit Mijdrecht is betrokken.

Dat de Gebroeders niet alleen de kleding hebben verzorgd maar ook de handjes uit de mouwen hebben gestoken tijdens de op- en afbouw van het evenementen terrein op 4 september jongstleden (replay van de kampioenswedstrijd uit 2007 tussen Argon – IJsselmeervogels met aansluitend feestavond) onderstreept nogmaals hun betrokkenheid bij onze vereniging. Op de foto’s een weergave van de samenwerking met Argon en Spierbier en de blije gezichten van de diverse vrijwilligers.

Wilt u contact over de dienstverlening met de Gebroeders dan kunt u contact opnemen met telefoonnummer 06-57997952 en vragen naar Marcel of Dennis.

Wat ons betreft een aanrader voor goed en vakkundig grond- en sloopwerk.