Mooie spaaractie bij AH

13 september, 2021

Het is duidelijk, dat alle voetbalverenigingen in de amateursector het de afgelopen jaren heel moeilijk hebben gehad om de eindjes aan elkaar te knopen omdat de activiteiten volledig stil kwamen te liggen. Om deze amateurclubs financieel te steunen, hebben Albert Heijn en de KNVB Voetbalpassie opgezet. Een spaarprogramma, waarmee je onze club kunt sponsoren, gewoon door je dagelijkse boodschappen te doen bij willekeurig elke Albert Heijn. Met Voetbalpassie proberen we geld op te halen voor ons jubileumjaar. En daar kan jij bij helpen! Scoor mee!

Het werkt heel simpel. Van 13 september (vandaag dus!) tot en met 3 oktober 2021 kun je bij elke Albert Heijn Voetbalpassiepunten sparen. Deze punten spaar je bij meer dan 1.500 huismerk- en A-merkproducten waaronder al het verse fruit van Albert Heijn en heel veel aantrekkelijke A-merken. Elke bestede euro aan de deelnemende producten levert één punt op. En met iedere volle spaarkaart van tien punten sponsor je onze club al met één euro. Dus dat spaart lekker door! Je spaarkaart(en) worden in de AH app bijgehouden.
Sparen gaat heel makkelijk via Voetbalpassie in de AH app. Hoe meer mensen er sparen voor onze club, hoe hoger het bedrag dat we kunnen ophalen. Wij kunnen daarmee een fantastisch jubileumjaar organiseren. Breng dus ook je familie en vrienden op de hoogte van de actie en vraag hen mee te sparen! Dit kan bij hun eigen AH.

IN 30 SECONDEN HEB JE ALLES GEDAAN OM MEE TE DOEN:
1. Download de AH app.
2. Heb je die (al): open de AH app en op de homepage bevestig je je deelname aan Voetbalpassie en kies je voetbalclub Argon.
3. Bij aankoop van iedere € 1,- aan deelnemende producten spaar je automatisch in je app Voetbalpassiepunten
4. Voor elke 10 punten ontvangt Argon automatisch van AH € 1,--

DE ACTIE START DEZE MAANDAG 13 SEPTEMBER AL. Dus doe dit alsjeblieft nu. De spaaractie loopt tot en met 3 oktober.

Score je mee? Bevestig dan nu je deelname aan Voetbalpassie in de AH app en kies onze club! Vanaf maandag 13 september gaat het scorebord lopen. Kijk voor de recente score in de app bij Jouw club. Kijk voor meer informatie op www.ah.nl/voetbalpassie