Advertorial: Spierbier

17 september, 2021

Een gewoon gebleven maar toch een bijzondere organisatie net als SV Argon. We hebben het over Spierbier.

Deze naam kom je steeds vaker tegen in en buiten De Ronde Venen. Wellicht bent u het team van Spierbier zaterdag 4 september tijdens de jubileumactiviteiten tegen gekomen. Afgezien dat u kon genieten van hun uitstekend smakend biertje waren zij (Richard en Gilbert) aanwezig om, samen met de Gebroeders van Schaik Grond- en Sloopwerk, de door hen gesponsorde kleding aan zowel vrijwilligers van de kantine- als de jubileumcommissie uit te reiken. Een mooi gebaar waar de club en haar vrijwilligers enorm dankbaar voor zijn.

Maar Spierbier doet veel meer! Vanuit de locatie aan de Communicatieweg 2a te Mijdrecht (overigens elke dag geopend van 9.00 tot 18.00 uur) bieden zij hun dienstverlening aan.
Of het nu gaat om een leuk cadeau voor uw relaties, een speciaal jubileumbier voor uw zoveel-jarig bestaan, of een eigen huisbier voor u als horeca onderneming, zij kunnen u van A to Z helpen met de ontwikkeling, brouwen, bottelen en verpakken van uw eigen bier. Eenmalig of als vast product in uw assortiment.
De brouwmeester zal samen met u onderzoeken welk bier het best bij uw doel past. Gebaseerd op meer dan 10 jaar ervaring met receptontwikkeling en uitgebreide kennis van ingredienten, zal hij u in alle facetten van het ontwikkelen van uw bier begeleiden om tot een uniek en passend bier te komen.

Daarnaast kunnen ze u begeleiden in-, en adviseren over de uitstraling van uw product. Zo kunnen zij u helpen met de ontwikkeling van uw eigen branding, van etiket tot kroonkurk tot geschenkverpakkingen etc..

Voor uw bijzondere ervaring op het gebied van bier is ons advies om contact op te nemen met Richard of Gilbert (06-11736464 / 06-50895025). Een mail sturen kan ook en wel naar info@spierbier.com of sales@spierbier.com. Of kijk voor uitgebreide informatie over alle soorten bieren op www.spierbier.com

SpierBier, Waar Bier Speciaal Wordt.