Grote Club Actie gaat weer beginnen!

17 september, 2021

Op zaterdag 18 september start de Grote Clubactie 2021. Vanaf deze dag mogen er weer loten verkocht worden. De loten ontvangen jullie vanaf zaterdag 18 september via jullie trainer of leider. Volle boekjes graag direct inleveren bij je leider welke deze inlevert in de speciale box in de bestuurskamer.

Mocht je meerdere boekjes willen verkopen stuur een mail naar jubileum50@svargon.nl en vermeld je naam en adres dan zal er een nieuw boekje op naam/QR-code worden bezorgd. Mocht je gebruik maken van online verkopen zorg dan dat je altijd je persoonlijke QR-code of verkooplink gebruikt. Je verkoop wordt namelijk op naam geregistreerd.

Beloning: Ook dit jaar worden de 3 beste verkopers in 3 leeftijdscategorieën beloond met een club/land trainingspak naar keuze. Daarnaast hebben we een unieke gelegenheid bedacht waarbij elke Argonaut een unieke JUBILEUM BAL kan verdienen.

Na afloop van de grote clubactie worden de ballen besteld. We verwachten de ballen medio april 2022 aan alle leden uit te kunnen delen.

In de kantine worden de voorbeelden in een speciale vitrine geplaatst zodat de leden kunnen zien waarvoor ze zo fanatiek loten verkopen.

Voor alle duidelijkheid: er kan ongeacht de uiteindelijke verkochte loten van beide ballen (jubileum bal en retro bal ) slechts één exemplaar verdiend worden. Mocht je meerdere ballen wensen dan is er een losse verkoop mogelijk op de webshop van Argon.

De manier waarop elk lid een jubileumbal kan verdienen staat hieronder beschreven.

1. Verkoop als TEAM gemiddeld 20 loten per persoon en ontvang voor het gehele team een ARGON Jubileum Bal. Om de teamspirit te verhogen worden de ballen alleen uitgekeerd als er loten zijn verkocht door alle teamleden.
• Maximaal 1 bal per lid

2. Verkoop individueel door tot minimaal 50 loten en ontvang een ARGON ‘retro’ JUBILEUM BAL. Let op !! 50 loten is inclusief de individuele 20 loten die reeds voor de teamprijs zijn gespaard.
• Maximaal 1 bal per lid (ongeacht het aantal verkochte loten boven de 50)

3. Verkoop zo veel je kan en maak kans op een “Beste verkoper” (3 leeftijdscategorieën) prijs en win een trainingspak van een club naar keuze.

Verkoop manieren:

1. Papieren verkoopboekjes met machtigingen kunnen de verkopers gebruiken bij verkoop langs de deuren. Zorg voor een duidelijk handschrift met name het bankrekeningnummer moet zeer goed leesbaar zijn. De verkoper kan zijn papieren verkoopboekje/machtigingen inleveren bij de leider welke deze vervolgens inlevert in de speciale box in de bestuurs-ruimte.
2. Op de voorkant van het verkoopboekje staat bij je naam een QR-code. De koper scant de QR-code en vult online een machtiging in. De koop is simpel afgehandeld. Je kunt de QR code of persoonlijke verkoop-link ook via whatsapp verspreiden naar vrienden of familieleden.
3. De verkoop van de loten via QR-code worden direct online genoteerd op de naam van de verkoper zodat deze verkoop uiteraard meetelt voor de prijzen en jubileumballen.
4. De verkoper kan een Superlot verkopen voor €150,-. Dit lot vertegenwoordigd 50 loten in één keer. De verkoop van een Superlot levert je dus direct een “Retro Jubileum bal” op en wellicht één van de prijzen via de Grote Clubactie.
5. Speciale superloten kun je aanvragen via jubileum50@svargon.nl
6. Verkoopboekjes worden uitgereikt vanaf zaterdag 18 september via de leiders van de mini’s t/m jeugd O16.
7. Extra verkoopboekjes kun je aanvragen via jubileum50@svargon.nl

Heel veel succes met de verkoop

Marco & Monique Bakker
SV Argon