Nare blessure Raoul van Wijk

03 oktober, 2021

De schrik sloeg de aanwezigen rond het hoofdveld zaterdagmiddag bij de wedstrijd tegen Forum Sport om het hart toen na 20 minuten in de tweede helft Raoul van Wijk plotseling kermend van pijn op het veld lag. Na, zonder een tegenstander in de buurt, een voorzet te hebben gegeven bleek zijn voet vast te hebben gestaan en was er een op het oog heel vervelende breuk ontstaan.

Na een behoorlijk lange wachttijd (al gaat de tijd als je moet wachten natuurlijk altijd veel sneller als normaal) werd hij per ambulance afgevoerd, de wedstrijd was inmiddels in goed overleg gestaakt. In het ziekenhuis is in ieder geval een kuitbeenbreuk geconstateerd, het been is in het gips gezet en over een week wordt de situatie nader bekeken.

We wensen Raoul natuurlijk ook vanaf deze plaats een voorspoedig herstel toe en hopen hem spoedig weer te zien op ons complex.