Rabo ClubSupport actie

15 oktober, 2021

Na een mooi resultaat in 2020 doet onze vereniging ook dit jaar weer mee met de Rabo ClubSupport actie. Dit om in aanmerking te komen voor een financiële bijdrage van de Rabobank.

U kunt ons als U lid bent van de Rabobank helpen door in de periode 5 oktober tot 25 oktober 2021 op onze vereniging te stemmen. Stemmen die worden vertaald in een zo hoog mogelijk geldbedrag dat wij ten goede laten komen aan de organisatie van een mooi evenement voor de vele vrijwilligers van onze vereniging. Zeker in ons jubileumjaar willen wij hier aandacht voor vragen. Het voortbestaan van een amateurvereniging valt of staat bij de inzet van vrijwilligers. Op deze groep willen en moeten we zuinig zijn. Ze zijn van onschatbare waarde.

Daarom is uw stem goud (geld) waard!

Kijk voor aanvullende informatie op www.rabobank.nl/clubsupport (regio Rijn en Veenstromen) en breng vanaf 4 oktober via de app uw stem uit. Je kunt alleen stemmen via de app of als je bent ingelogd op hun website. Daarom heb je geen stemcode meer nodig. Leden vanaf 12 jaar mogen stemmen. Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen.

Ben je nog geen lid van de Rabobank? Registreer je dan gratis via de Rabo app. Onder ‘Lidmaatschap’ lees je wat het inhoudt én kun je je meteen aanmelden. Lid worden kan heel eenvoudig via de Rabo app. Lid worden is gratis en het mooie is: daarna mag je meteen stemmen op je favoriete club!

SV Argon dankt de Rabobank voor het initiatief om clubs en verenigingen op deze wijze te steunen.