Voetbalpassie!!

11 oktober, 2021

In de achter ons liggende periode was er een spaaractie van AH, waarbij de klanten konden sparen voor hun favoriete amateurclub. Een ondersteuning voor het amateurvoetbal om de schade welke werd veroorzaakt door de coronapandemie enigszins te compenseren.

Dat vele Argonauten deze kans hebben aangegrepen om op een sympathieke wijze de club extra te ondersteunen is nu, na afloop van de actie, wel gebleken. We kunnen als vereniging een bijdrage van AH verwachten van maar liefst € 2.247,10 en dat mogen we toch wel een gigantische ondersteuning noemen in deze moeilijke tijden!

Een woord van dank, wat heet, een hele lofrede laten we dan ook uitgaan naar AH en naar alle deelnemers, die onze club bij deze actie hun voorkeur hebben gegeven. We zijn er hartstikke blij mee!!!