Lijkt die foto nog?

19 oktober, 2021

We zien het regelmatig als we de familiefoto’s bekijken: wat ben je toch veranderd! Kinderen groeien en de vorm van het gezicht verandert, bij ouderen staat er plotsklaps zomaar een baard, er zijn veel redenen waarom de pasfoto op de digitale spelerspas niet meer echt lijkt op de persoon die aan de wedstrijd deelneemt. Voor de scheidsrechters soms een lastige zaak om vast te kunnen stellen of alles correct is ingevuld.

Tot en met 31 oktober kan iedere gebruiker van de voetbal.nl app zelf de pasfoto aanpassen, daarna kan het alleen gedaan worden door de ledenadministratie. Het verzoek is om even goed te kijken, of er een aanpassing nodig zou kunnen zijn en dat vóór de 31e dan ook te doen.

Het is heel eenvoudig uit te voeren en voor iedere gebruiker prettig als de juiste foto tevoorschijn komt, dus neem even die kleine moeite en regel het indien nodig!