Gezocht: toezichthouders kantine

27 oktober, 2021

U zult het de laatste weken bij de thuiswedstrijden gemerkt hebben: bij het betreden van de kantine alleen om iets af te halen en daarna buiten te gebruiken, geeft dat geen extra handelingen, maar als u binnen wilt gaan zitten om iets te gebruiken dan wel gewoon samen wat te bespreken, dient u aan de controle niet alleen uw QR-code of geprint vaccinatiebewijs te laten zien, maar ook uw identiteitskaart om aan te tonen, dat bewijs en persoon bij elkaar horen. Een kleine moeite, die weinig tijd in beslag neemt., maar noodzakelijk om aan de regels te kunnen voldoen.

Voor het toezicht hebben wij een aantal keren gebruik gemaakt van een externe partij. Afgelopen zaterdag is er voor het eerst een try-out geweest met een vrijwilliger van onze vereniging. Ervaringen van zowel deze vrijwilliger als bezoekers waren meer dan prima en vandaar deze (vrijblijvende) oproep om voor komende zaterdag ook één of meerdere vrijwilligers het toezicht te laten verzorgen.

Vindt u het leuk om als bestaande vrijwilliger op deze wijze de vereniging te helpen meldt u dan z.s.m. aan op vrijwilligers@svargon.nl

Bent u nog geen vrijwilliger maar wel bereid om af en toe uw steentje bij te dragen (bij het toezicht of andere vrijwillgerswerkzaamheden) dan ook graag uw reactie en vanzelfsprekend bent u dan ook van harte welkom op het vrijwilligersfeest op zaterdag 6 november. Een bijzondere feest dit jaar in verband met ons 50 jarig jubileum.