SV Argon blij met Rabo ClubSupport

04 november, 2021

Ook dit jaar heeft de Rabobank het initiatief genomen om clubs en sportverenigingen te ondersteunen. Middels Rabo ClubSupport biedt zij kennis, financiele ondersteuning en een netwerk.

De afgelopen weken hebben de leden van de bank mogen stemmen op hun favoriete club of vereniging en dinsdag 2 november was de uitreiking van “de cheque’s” tijdens een feestelijke georganiseerde avond op het kantoor van Rabobank Rijn en Veenstromen. Na een welkomstwoord van Monique van de Wakker, Directeur Cooperatieve Rabobank hield Silvia Bos namens NOC NSF een inspirerend betoog op welke wijze aan de slag gegaan kan worden met maatschappelijke vraagstukken. Vervolgens was het woord aan Chantalle Zijderveld, Olympisch topsporter en winnaar van Olympisch goud tijdens de Paralympische Zomerspelen 2020 in Tokyo met een persoonlijk verhaal over de weg naar succes.

Maar liefst 150 clubs en sportverenigingen binnen de regio hadden zich aangemeld en 2400 leden hebben de moeite genomen om hun stem uit te brengen. SV Argon met als bestedingsdoel “alle vrijwilligers binnen het jubileumseizoen eens extra in het zonnetje” te zetten mocht een mooi bedrag van € 1.053,83 ontvangen.

Op de foto neemt Peter Schoonderwoerd van SV Argon dankbaar de cheque in ontvangst uit handen van Monique van de Wakker.

Een woord van dank aan iedereen voor het stemmen op de vereniging en uiteraard de Rabobank voor het initiatief.