Zeer geslaagd vrijwilligersfeest

10 november, 2021

De jaarlijkse traditie om vrijwilligers eens extra in het zonnetje te zetten is ook dit jaar weer voortgezet. Maar dit jaar wel een heel bijzondere editie in verband met ons jubileumjaar.

Zaterdag 6 november was het complex van Bowling Mijdrecht omgetoverd tot een ware Argon vesting en werden meer dan 100 man/vrouw in het begin van de avond verwelkomd met een heus Argon blauw drankje.

Na het openingswoord van voorzitter Ton Goedemoed werd een ieder in de gelegenheid gesteld om zijn of haar kunsten te vertonen op de bowlingbaan. Na een uurtje de spieren te hebben losgegooid was het tijd om te vertrekken naar de grote zaal waar de activiteiten werden voortgezet.

Igor de Kort, goochelaar/entertainer (die overigens op het laatste moment was ingevlogen vanwege ziekte van de oorspronkelijke ingehuurde cabaretier) had de aftrap en heeft de zaal vermaakt met een tweetal act’s waarna het de beurt was aan Harry Bakker (bekend DJ en entertainer uit de regio). Deze had binnen no time een volle dansvloer en de sfeer steeg tot extreme hoogte. Harry werd rond 23.00 uur afgelost door niemand minder dan Lange Frans (met duo rapper en band). En wat er toen gebeurde was ongekend. Het dak ging er circa 3 kwartier volledig af.

Een mooie afsluiting van een zeer geslaagd vrijwilligersfeest was een feit.

Een woord van dank aan zowel Antoine Post en zijn team van het bowlingcentrum als aan de organisatie van het feest willen wij dan ook graag uitspreken.

En uiteraard aan alle aanwezigen die hebben zorggedragen voor een onvergetelijke avond.

Bestuur SV Argon

Een impressie van de avond is te vinden op onze fotopagina