Kampioenschap Argon JO14-2

05 december, 2021

Onze laatste wedstrijddag van de tweede fase in deze competitie was de 4e december en we gingen op bezoek bij onze buren in Wilnis. Na al 5 wedstrijden gewonnen te hebben en vorige week kampioen te zijn geworden, was vandaag het doel om de 0 te houden omdat we dan in alle 6 wedstrijden geen tegendoelpunt zouden hebben.

De wedstrijd begon onrustig aan Argon zijde en CSW bood veel meer weerstand dan de jongens hadden gedacht. De laatste 10 minuten van de eerste helft begon het eindelijk te lopen en we gingen met een 3-0 voorsprong de rust in. Na rust scoorden we er nog 6 en wisten onze invalkeepers Berkay en Justin vandaag het doel schoon te houden. Met als resultaat de volle punten na 6 wedstrijden en een doelsaldo van 57 voor en 0 tegen. Een mooi kampioenschap!

Op de fiets in de regen weer terug en bij Argon buiten een klein feestje gehouden op het Cruyff Court. Gefeliciteerd jongens en op naar de 3e klasse!

Misja, Raymond, Milan en René