Einduitslag Grote Clubactie bekend

11 december, 2021

Op de dag nadat de landelijke trekking van de Grote Clubactie heeft plaats gevonden voor alle kopers van Grote Clubactie loten, ontvingen de 3 top verkopers van SV Argon een fijn bericht dat ze met hun fanatieke verkoop in de prijzen waren gevallen. Zij mogen als prijs kiezen voor een trainingspak van de club naar keuze.

Dit jaar waren er drie leeftijdscategorieën waarin de Argonauten konden strijden voor de eerste prijs met de titel: “Beste verkoper 2021”

Winnaar clubtrainingspak naar keuze, categorie mini’s- 9 jaar: Damian Lek
Winnaar clubtrainingspak naar keuze, categorie 10-12 jaar: Xavi Erkelens
Winnaar clubtrainingspak naar keuze, categorie 13-16 jaar: Twan de Jong

Net als vorig jaar waren er ook teamprijzen te winnen. Dit jaar was de stimuleringsprijs om als team gemiddeld 20 loten per persoon te verkopen. 6 teams kregen dit voor elkaar. Elke speler uit de teams waarvan dit is gelukt kan rekenen op een heuse jubileum “Argon 50 jaar voetbal”. De teamwinnaars zijn: JO8-1,JO8-2, JO8-3, JO10-1, JO11-1 en JO11-2 (Levering van de ballen medio april 2022) .

Naast de teamprijzen ontvangen 22 spelers (Xavi Erkelens, Damiam Lek, Luuk Verlaan, Twan de Jong, Mick Vloen, Jesse Eindhoven, Jace Rusman, Maik Kroes, Sam Millenaar, Brian Brocx, Cas Bakker, Senne v Schie, Xavi Pouwels, Levi Jenniskens, Sem Eindhoven, Vigo Verbeek, Julian Eveleens, Quinn van Spijker, Keano Kok, Robin Polak, Levi Visser en Jesper Timmer) een individuele prijs in de vorm van een unieke “Retro Jubileum Bal”. Om deze bal te krijgen moesten de spelers maar liefst 50 loten per persoon verkopen (Levering van de ballen medio april 2022).

Totaal werden er een record aantal loten verkocht. De opbrengst van 2385 loten kent een eindbedrag van € 5.724,72 (genoemd eindbedrag in o.a de Groene Venen is niet correct)
Hopelijk zijn de Argonauten ook volgend jaar weer net zo enthousiast en fanatiek met loten verkopen en wie weet ben jij straks ook wel een topverkoper die in de prijzen valt.

Trekking 8 december, uitslag trekking 9 december…….. alle kopers heel veel geluk gewenst.

Namens de organisatie heel hartelijk dank…...