Droevig nieuws

02 maart, 2022

Ons bereikte het trieste bericht dat jongstleden maandag 28 februari Antoon Blok op de leeftijd van 76 jaar volkomen onverwacht is overleden.

Toon, zoals iedereen hem kende, heeft zich in het verleden vele jaren bezig gehouden met het begeleiden en opleiden van met name jeugdscheidsrechters. Via zijn voetballende zoons is Toon bij de club gekomen en bij vele wedstrijden heeft hij de scheidsrechtersfluit gehanteerd, op het veld zowel als in de zaal. Om zijn passie te kunnen delen heeft hij zich daarom jarenlang bezig gehouden met de jonge fluitisten op zaterdagmorgen, menig 30’er of 40’er zal zich de inspirerende gesprekjes op zaterdagmorgen in de bestuurskamer nog kunnen herinneren. Als fervent kaarter was Toon ook veelal aanwezig op de door de supportersvereniging georganiseerde klaverjasavonden.

Ons medeleven gaat uit naar de kinderen, kleinkinderen, zijn partner en verdere familie, wij wensen hen sterkte in deze ongetwijfeld zware dagen.

Informatie over het afscheid vindt u op bijgaande kaart.