Gezocht: een nieuwe hoofdsponsor

11 maart, 2019

Aan het einde van het lopende seizoen stopt onze huidige hoofdsponsor de Rabobank als hoofdsponsor van Argon. Wij hebben gedurende 7 jaar een prima samenwerking gehad waar we de bank zeer erkentelijk voor zijn. De bank blijft wel sponsor van onze vereniging.

Nu bekend is dat de Rabobank als hoofdsponsor gaat stoppen hebben wij nog een aantal maanden de tijd om een nieuwe hoofdsponsor te vinden en of meerdere sponsoren te interesseren hun naam en betrokkenheid aan onze mooie club te willen verbinden.

Bent u ondernemer en draagt u Argon een warm hart toe? Neem voor alle sponsormogelijkheden dan contact op met Peter Schoonderwoerd, voorzitter Commissie Commerciële Zaken, bereikbaar onder nummer 06-50806592 of op het mailadres commercielezaken@svargon.nl  of Ton Goedemoed, voorzitter S.V Argon, onder nummer 06-53637756 of op het mailadres voorzitter@svargon.nl